Studeren in OSLO - Reisverslagen van Pascale Salters - WaarBenJij.nu Studeren in OSLO - Reisverslagen van Pascale Salters - WaarBenJij.nu

Studeren in OSLO

Een minor aan de University College of Applied Sciences Oslo i Akershus.

Child Welfare and Creative methods in Social Work.

Ik blijf hier tot ongeveer 21 December. :D

Recente Reisverslagen:

19 September 2015

PARTY

01 September 2015

Eerste week van School week 36

24 Augustus 2015

Stavanger week 35

17 Augustus 2015

Week 34

10 Augustus 2015

International introduction week
Pascale

Hallo, mensen die mijn blog lezen weten wel wie ik ben, maar nog even voor de duidelijke informatie. Ik ben nu op buitenlandse studie in OSLO, waar ik aan de University college of applied sciences Oslo and Akershus studeer. Hier doe ik een minor: Child welfare and creative methodes in social work.

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2297

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 31 December 2015

Studeren in OSLO

Landen bezocht: