PARTY - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Pascale Salters - WaarBenJij.nu PARTY - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Pascale Salters - WaarBenJij.nu

PARTY

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Pascale

19 September 2015 | Noorwegen, Oslo

This story contains strong language, sexual scenes and reference from the outset and throughout.

Omdat ik niet weer een wekelijks verhaal wil ophangen hoe mijn week is gegaan wil ik nu de beste party beschrijven die ik vrijdag avond heb gehad.
Het is echt een zootje en ik zal ook momenten uitstapjes maken om de situatie wat te verduidelijken. Ook zal ik allemaal namen noemen en de meeste zal je wel herkennen, maar omdat ik zo sociaal ben komen er altijd weer nieuwe mensen bij.

Vrijdag! in de les een film gekeken met Johnny Depp. Productief he op school... meheh

Tina en ik gaat Volleyballen. Ik wil heel graag weer even sporten, omdat ik wel wil blijven bewegen. Ik heb echt al een week niet echt goed bewogen. Tina heeft thuis veel gevolleybald en wilde daarom mee.
We hebben letterlijk 2 uur lang gespeeld. Ik was natuurlijk weer verschrikkelijk. Het laatste half uurtje werden we in nieuwe teams gezet. De trainer (bartender van Evergreen; Martin; de knapste man die ik ooit heb gezien, maar Tina vertelde me dat hij een vriendin heeft...:( ) stopt me in zijn team... Oe nu moet ik wel goed spelen.
Krijg wat goede tips. Wat ik ook wel echt nodig heb.

Tina en ik gaan douchen en doen onder de douche de Shower-Dance. Omdat Tina thuis een hele kleine douche heeft kan ze dus douche-tandenpoetsten-en-piesen tegelijkertijd. Moet je voorstellen hoe die dans eruit ziet. Ja. :D

Als we aankomen bij Esther's huis is iedereen al aangeschoten en wordt het spel rage cage gespeeld. Echt een cool spel dat er voor zorgt dat je heel snel dronken wordt. Ik kan het wel een keer met je doen als je wilt. Is echt heel grappig.
Beerpong
Shots
Harde muziek
Gezeik van de buren
The usual.

(Bij een noors feestje zouden de meeste al met elkaar hebben gezoend, maar omdat wij normaal zijn en internationals doen we dat niet)

Wendy wil de stad in, en als Wendy de stad in wil, dan wil Pascale ook de stad in, want Wendy, Pascale en Esther staan te dansen als hongerige Hyena's opzoek naar keihard stampen. (Is heel schaars in Noorwegen).

Daar gaan we, al echt aangeschoten-dronken gillend en joelend en grappend de straat over, om Noren te vervelen in de bus: Esther, Wendy, Eef, Danielle, Caroline, Tina, Eliot, Sofie, Tonje (enige Noor) en nog twee knullen waarvan ik de naam al vergeten ben.

EUEUUEUEUU PARTYU

Ik wordt weer een beetje nuchter in de bus en kom er achter dat we ons echt gedragen als mongolen, maar ik vind dat we dat wel mogen omdat we ons altijd voorbeeldig gedragen.

Als we in de stad zijn, komen we er achter dat ja 23+ moet zijn om naar binnen te komen. En aangezien we niet allemaal 23+ zijn gaat het feest niet door!!!

Eliot vind dat we dan naar Evergreen moeten en ook daar komt Sofie niet in, maar ze vind het niet erg en gaat naar huis. Ik moet echt een biertje want ik voel dat ik wil eten en wil slapen. INKAKKEN IS DOORPAKKEN zou Sarah in me oor hebben geroepen, dus doen dan maar.
En jahoor wie zit daar aan de bar. Martin de trainer. Natuurlijk in mijn dronken bui krijgt hij een verschrikkelijke dikke knuffel en zegt ie tegen mij dat speciaal ben.
Ik raak weer in me goede staat.
Als ik naast Eliot zit moet ik ineens huilen.. We hebben het over hij en ik en of het zou werken als we misschien in een relatie zouden zijn ofzo. Ik heb al heel de avond moeite gehad met dat ik niet al z'n aandacht krijg en de angst dat hij iets met Esther zou doen is heel groot. Maar ik moet dus huilen en dan praten we er over en zijn we echt tot de conclusie gekomen dat het niet gaat werken tussen mij en Eliot, omdat ik hem echt veel leuker vind dan dat hij mijn vind. En ik ben heel blij dat hij zo eerlijk is. Daarna kan ik weer lachen...

Ja echt heel toevallig en vreemd, maar Martin begint mij te vertellen dat hij me heel erg leuk vind en dat hij graag buiten volleyball en Evergreen iets wil afspreken, omdat hij zegt dat hij mij al zag staan de eerste keer dat ik de Bar binnen kwam. Ik ben echt helemaal in de war. Waarom in hemelsnaam wil iemand die er zo goed uitziet als hij, iets met mij. OMGOMGOMG ik ben helemaal flaberquested (mama hoe schrijf je dat?)

We hebben een leuk gesprek en spreken af om de dag daarna wat te gaan doen, omdat de bar gaat sluiten.

Wendy heeft besloten dat we nog verder gaan, omdat de avond nog jong is. We gaan met twee jongens mee, Caroline, Wendy, Tina, Tonje en ik. Normaal doe ik dat natuurlijk nooit, maar vandaag is een rare avond dusja boeie.

Hele aardige gasten. We hebben het over Nederland en wiet en alles. Ik ben zo moe dat ik bijna op de poef inslaap val.
Ik mag in het grote bed liggen en Tonje verteld me dat ik niet verdrietig moet zijn over Eliot, omdat hij het niet waard is als hij mij niet leuk vind. Geeft me een goed gevoel. Caroline slaap naast me en later liggen we met de andere jongen lepeltje lepeltje te slapen.

(nee er is niks gebeurd ik heb alleen geslapen)

En nu heb ik echt een mega kater...

Grootste chaos ever.

  • 04 Oktober 2015 - 20:50

    Mam:

    Hey daar, ik ben nieuwsgierig naar je volgende verhalen!
    Dikke kus
Pascale

Hallo, mensen die mijn blog lezen weten wel wie ik ben, maar nog even voor de duidelijke informatie. Ik ben nu op buitenlandse studie in OSLO, waar ik aan de University college of applied sciences Oslo and Akershus studeer. Hier doe ik een minor: Child welfare and creative methodes in social work.

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 731
Totaal aantal bezoekers 2299

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 31 December 2015

Studeren in OSLO

Landen bezocht: