Nydalen Studentby - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Pascale Salters - WaarBenJij.nu Nydalen Studentby - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Pascale Salters - WaarBenJij.nu

Nydalen Studentby

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Pascale

10 Augustus 2015 | Noorwegen, Oslo

Eindelijk zit ik in mijn eigen kamertje. Echt zo verschikkelijk mooie keuken en kamer. Zo schoon allemaal.

Heb zowat 5 Nederlandse medebewoners. Twee franse, een chinees en een Canadees (australië? NB)

Me kamer is groter dan mijn eigen kamer thuis en ik heb een wasbak en een goede kleding kast. Er hangen kleine kastjes boven me bed waar ik me al twee keer aan heb gestoten, maar ik vergeef het de kastjes, omdat ze design zijn..

Het bed is zooo zacht omg.

  • 19 Augustus 2015 - 09:14

    Nina:

    Omg ik kan niet wachten om naast jou in dat zachte bed weg te zakken! En duh dat het design is, je zit in het land van IKEA! Blijf schrijven, want ik wil het allemaal lezen :) Mis je!

    XXX
Pascale

Hallo, mensen die mijn blog lezen weten wel wie ik ben, maar nog even voor de duidelijke informatie. Ik ben nu op buitenlandse studie in OSLO, waar ik aan de University college of applied sciences Oslo and Akershus studeer. Hier doe ik een minor: Child welfare and creative methodes in social work.

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 2289

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 31 December 2015

Studeren in OSLO

Landen bezocht: